Stadspodia Leiden kiest voor reclamebureau Just

Stadspodia Leiden kiest Just als reclamebureau voor het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en identiteit.

10 FEBRUARI 2015, LEIDEN, NEDERLAND
Reclamebureau Just kwam als sterkste naar voren in de pitch die eind 2014 door Stadspodia Leiden werd uitgeschreven. De komende tijd werkt het reclamebureau aan een nieuwe huisstijl en identiteit voor Stadspodia Leiden. De eerste resultaten van de samenwerking zullen tijdens het nieuwe theaterseizoen zichtbaar worden.

Stadspodia Leiden, bestaande uit de Leidse Schouwburg en Stadsgehoorzaal Leiden is een bijzondere ontmoetingsplaats en heeft als kloppend cultureel hart van Leiden veel te bieden aan theaterliefhebbers en zakelijke relaties. Just is bezig met het ontwikkelen van een huisstijl en identiteit waarbij de podia centraal komen te staan. De communicatie naar het publiek zal meer vanuit de locaties plaatsvinden.

Beide bedrijven kijken uit naar een fijne samenwerking. Frans Funnekotter, Algemeen directeur van Stadspodia Leiden, is erg te spreken over deze nieuwe samenwerking: "Ik zie Just als een logische en inspirerende partner voor Stadspodia Leiden. Ik ben overtuigd dat ze met hun creativiteit, hun meedenken op strategisch niveau en hun kennis van kunst en cultuur in Leiden de zichtbaarheid en herkenbaarheid van Stadspodia Leiden kunnen vergroten. Met als doel: meer publiek, meer reuring, meer verhaal in de stad."

Just is inmiddels een onmisbare schakel in de Leidse culturele sector. Just werkt samen met veel culturele ondernemingen in Leiden zoals het Leiden International Film Festival, Museumnacht, SummerJazz, Noorderliefde, Verrassend Winkelweekend en het nieuwe Jazz festival RGB. Volgens Jeroen Wielaard, Creative Directior van Just, past dit nieuwe project perfect bij Just: "Met onze focus op cultuur in Leiden zijn we natuurlijk erg trots op het feit dat we ons ook met de grote podia in de stad mogen bezig houden."

Citaten
"Ik zie Just als een logische en inspirerende partner voor Stadspodia Leiden. Ik ben overtuigd dat ze met hun creativiteit, hun meedenken op strategisch niveau en hun kennis van kunst en cultuur in Leiden de zichtbaarheid en herkenbaarheid van Stadspodia Leiden kunnen vergroten. Met als doel: meer publiek, meer reuring, meer verhaal in de stad. " Frans Funnekotter
"Leids bureau met plezierige, creatieve en slimme mensen. Soepele samenwerking, alle vertrouwen dat ze met oplossingen en antwoorden komen die Stadspodia zichtbaarder maken. " Frans Funnekotter
"Met onze focus op cultuur in Leiden zijn we natuurlijk erg trots op het feit dat we ons ook met de grote podia in de stad mogen bezig houden." Jeroen Wielaard